In Interiorul Metaverse-ului | Mituri Sau Realitate?

   De când Facebook a anunțat că își schimbă numele în Meta, metaverse-ul a devenit parte din lexicul nostru zilnic.

   Metaverse-ul promite să transforme felul în care interacționăm cu lumea în același mod în care internetul și smartphone-urile au făcut-o în anii 1990 și la începutul anilor 2000.


   Cu toate acestea, există multe concepții greșite cu privire la ceea ce este și la ceea ce va deveni metaversul.

 

      1. Deține Facebook Metaverse-ul?

 


    Nu. Facebook nu deține metaverse-ul, dar compania își propune să joace un rol important în modelarea și dezvoltarea acestei lumi virtuale.

    Deși metaverse-ul nu aparține Facebook, aceasta a făcut incursiuni semnificative în metaverse. Unii cred că ar putea ajunge să domine noua lume digitală.

     Directorii Facebook au minimalizat îngrijorările legate de rolul companiei în metaverse, asigurând că Meta nu va construi, deține sau conduce Metaverse-ul de una singură.

 

      2. Metaverse-ul este doar pentru jocuri și nu are nicio valoare în lumea reală.

 

 

    În timp ce lumile virtuale de joc din Minecraft, Roblox, Fortnite și alte jocuri sunt adesea enumerate ca exemple de metaverse, acestea sunt totuși universuri de sine stătătoare.

    Pe măsură ce metaverse-ul evoluează, lumile virtuale vor fi interconectate și nu se va opri la jocuri. În schimb, metaverse-ul va include sănătate, fitness, modă, divertisment și muncă.

  Cel mai important, metaverse-ul vă va permite să mutați conținutul între lumile digitale, lucru care nu este posibil în cadrul jocurilor de astăzi.


      3. Metaverse-ul reprezintă o lume vastă.

 


    Metaverse-ul sună adesea ca un vast univers alternativ susținut de giganți corporativi precum Meta. În realitate, metaverse-ul cuprinde mai multe lumi interconectate care folosesc tehnologii puternice, inclusiv inteligența artificială, VR, AR, blockchain și grafica 3D.

   Oricine poate crea o lume în cadrul metaverse-ului, cu propriul set de reguli și posibilități - toate conectate la economia lumii reale. Pe măsură ce metaverese-ul se extinde, veți avea posibilitatea de a alege lumile la care doriți să participați, ceea ce se întâmplă să fie unul dintre cele mai bune lucruri despre metaverse.

 

      4. Metaversul este periculos.

 


    Metaverse-ul nu este lipsit de riscuri, dar nu este mai riscant decât utilizarea internetului. Hackerii vor vedea, fără îndoială, oportunități de a fura informații și alte bunuri în acest univers alternativ.


    Problemele de confidențialitate care au afectat internetul, inclusiv reclamele personalizate, vor exista probabil și în metaverse. Este posibil să vă uitați la un panou publicitar în timp ce conduceți mașina virtuală prin metaverse și să vedeți o reclamă pentru un calculator pe care vă gândiți să-l cumpărați.


      5. Cumpărarea de proprietăți imobiliare în Metaverse este o investiție proastă.

 


    Atunci când decideți să investiți în proprietăți în lumea reală sau în metaverse, cel mai important lucru de luat în considerare este randamentul investiției. Dacă sunteți de părere că metaverse-ul este viitorul și că există potențial de speculat, probabil că ați ajunge la concluzia că investiția în proprietăți imobiliare în această nouă lume este o idee bună.

  Multe companii și investitori au ajuns la concluzia că proprietățile imobiliare din metaverse merită banii lor, vânzările depășind 500 de milioane de dolari în 2021.

   Deși poate părea ciudat să achiziționezi proprietăți imobiliare într-o lume virtuală, proprietățile din metaverse au multe dintre aceleași caracteristici ca și proprietățile imobiliare din lumea reală, inclusiv raritatea, imobilitatea și unicitatea.