Analiza Royal Caribbean Cruises | 07 Mai 2021
Cu sediul în Miami și infiintata în 1985, Royal Caribbean Cruises este o companie de croazieră. Deține și operează trei mărci globale - Royal Caribbean International, Celebrity Cruises și Azamara Club Cruises.
- În plus, are o investiție de 50% într-o societate mixtă cu TUI AG, care operează marca TUI Cruises;
- O investiție de 49% la marca spaniolă Pullmantur;
- O investiție cu o participare de 36% la marca chineză SkySea Cruises.
Acțiunile Royal Caribbean au depășit performanța industriei în ultimul an.
În special, în ultimul an, compania a investit in inovații tehnologice și are inițiative de dezvoltare a produselor. Aceastea includ site-uri web cu design nou, noi oferte de vacanță, suport pentru aplicații mobile și și-a mărit capacitatea la bord.
Între timp, compania a reluat operațiunile cu capacitate limitată și a început să primească recenzii pozitive de la clienții care navighează cu compania. De asemenea, Royal Caribbean are suficientă lichiditate pentru a trece peste criza actuală.
Estimările veniturilor pentru 2021 au crescut în ultimele luni, cu toate că problemele legate de coronavirus persistă. Aceștia au reușit să întreacă estimările analiștilor pentru ultimele două trimestre.
Observăm cum s-a format un trend puternic crescător din Martie 2020, până în prezent.
La un preț actual de aproximativ 82$, este în partea inferioară a liniei de trend, reprezentând un punct bun de intrare cu potențial pe termen lung.